2008.jan. 28, hétfő

2008/01/28. - írta: Vitzus

Ma már voltam sajnos suliban, de jól kihagytam volna.
Szerintem három tanár előtt sikeresen beégtem(befogok). Annyi volt,hogy fel kellett vinnem a diplomomat lefénymásoltatni, és úgy hallottam, hogy a németes azt mondta, hogy az Édes tannőhöz kell felvinnem,és hogy tudja is, hogy miről van szó. Én nagyba mek hozzá,fogalma sincs,hogy miről van szó, és mondom neki , hogy pedig a földes azt mondta,hogy tudja h miről van szó, ő meg nem... -.- És azt mondta, hogy akkor majd beszél a Földessel... O.O Aztán lementem a Földihez,hogy akkor merrefele is menjek azzal a diplommal, erre kiderül, hogy az Édes tanárÚR-hoz kellett volna vinni... Szal hozzá elmentem, minden O.K. Szal most marha jó , hogyha a Földessel beszélt az édesné-.- ajj... ekkora hülyét XD

Amúgy csak én gondolom úgy,hogyha megosztod valakivel a félelmeidet,elbarmolásaidat,jobban biztonságban érzed magad?
Vagy talán csak azért,mert még valaki tudja a te verziódat, ezzel a ,,te oldaladon áll" ?

Meg írtunk matekból, persze olyanból, amit nem értek, mivel ott  sem voltam. De egyetlen egy példát nagyon jól tudok, azt, amit a táblánál külön elmagyarázott a tanár... Lehet jó matekos lenne belőlem? :D
De azért kicsit örültem persze, hogy legalább tudtam valamit a példákkal kezdeni, elsőre nem tűnt úgy... :D

Háát ez érdekes, a pénteki posztban emlitett tanárhoz megint mentünk felfele... És ugye akkor is a Biával mentünk, és most is... ÉS MEGINT LÁTTAM ŐT! És mondja a Bia, hogy amikor együtt megyünk, mindig látja/juk őt... És ma is , pénteken  is... Pff -.-
Ma ott ment mellettem le a lépcsőn, rá sem mertem nézni...
Ááá most ilyen hülye gondolat jutott eszembe,hogy ... Szal a sulinkban kétfelé lehet kimenni, és ők az 1. számú ajtóhoz vtak közel... És mi bnőmmel a 2. ajtótól mentünk a lépcsőház-az elsőszámú ajtó felé... És akkor ők is megindultak a második felé  -TEHÁT FELÉNK, pedig logikus lett volna az első ajtón kimenni... És akkor kitalálom, hogy biztos azért,mert ott voltunk. De tudom ám hogy hülyeség, csak ilyen hirtelen jött kitaláció ez, nem tom honnan jöttXD

Meg szánándreászoztam, jó volt :D

Vége a jóbanrosszbannak:( XD

Címkék: suli pasi
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr46315297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása