2008.január 26.

2008/01/26. - írta: Vitzus

Megint itt vagyok és írok :P
Voltunk délelőtt anyámmal teszkóban, síruhát nézni, mert valaki ajánlotta, hát enyhén szólva nem volt ott semmi jó... Két ilyen "egészruha" volt, olyat pedig nem szeretnék...
aztán még ott a ruharészlegen láttam három nagyon jó fölsőt, szééép mintájuk volt, csak az már a gyerekrészlegen volt, a legnagyobb számra is az volt írva, hogy 10-11 éveseknek... rámjönne, csak szorítana... olyan kár... Aztán vénusz olaj is nagyon drága volt, IM egyáltalán nem volt már, szal nem vettünk egyáltalán semmit... hah.. legalább levegőztünk :D meg felpumpáltattuk a biciklim kerekeit, már nagyon puhák voltak :D
Aztán a sok noszogatás után kimentem egyet járni, leültem a legközelebbi "minijátszótér" hintájára, aztán úgy 3/4 órát hintáztam, mint a hülye... XD De tök jó volt, közbe hallgattam a zenét...Eszembe jutott hogy milyen jó is volt azt hiszem tavaly előtt nyáron... A szünetben kijárkálni, a házunk mögött lévő, akkor még ép mászóka-hinta-csúszda izére... Rengetegen voltunk  így a környező házakból kölykök, volt, amikor 35en is kint voltunk egyszerre, és olyan jól elhülyültünk... *.* :( heh, meg az a hinta (amúgy igy néz ki /TT◘TT\   - a / és a\ a tartóizé, a T a hinta, a ◘ a mászóka+csúszda  - szal hátulnézet) ... kicsit lazán volt letéve a földre, és ha egy nem épp pihekönnyű (úgy kb 40 kg feletti) feletti emberke hintázott rajta, jó erősen, akkor a hinta eegyik "lába" úgy felugrott, szal az egész szerkezet úgy kicsit megugrott, ééés tök jóó volt:) rengeteg szórakoztunk... és erre igy visszagondoltam, és tök szomi lettem :( régi szép idők :P na jó, nem panaszkodom, ez a nyár nagyon jó volt... mmint a 2007-es.. hehehe... :D

Olvasnivaló:

http://www.staryweb.fphil.uniba.sk/~kmjl/LI%20Nyelver%20szakszokin.htm

http://seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/72.html

Ááá a francba, és volt még egy, de nem találom:(

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr33312622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peyton ಇ 2008.01.26. 18:48:59

Huuuuh, ahogy olvastam ezt a bejegyzesedet, viszagondoltam en is a sok hulyesegre amiket kolyok koromban csinaltunk. De joooo, komolyan, igy mikor mi is mentunk ki, es hintaaztunk a jatszoteren...ahhhh. Azokat a szep napokat sose felejtem el. Meg emlekszem egyszer fociztam :D ket nagyobb fiuval, es ruuugtam egy golt, huuuu de buszke voltam magamra :D:D Nah meg persze a sracok is dicsertek. Ugy jarkaltam aznap mint egy kiraly. Eszmeletlen. Igazad van, ezek a regi szep idok, es ha belegondolsz hogy milyen szar hogy elmult. Es ugyan elmult, de valahol meg mindig ott van a "szivunkben", es valoszinuleg ott is marad. Es azert igaz hogy ettol az ember valamien siznten szomoru lesz. :( Hisz ezek ojan szep idog voltak, amikor meg nem ismertunk semi olyan dolgot amitol szomoruak lehetnenk. Csak eltunk a manak. Hhhh de jo volt most ezekre igy viszagondolni....:)

Peyton ಇ 2008.01.26. 20:39:51

öömmm, a helyesirasomert elnezest kerek. Mikor igy netezek, msn, meg hasonlok, nem figyelek arra hogy hogy irok, es hogy milyen helyesen. Tudom, hogy ez alapvetoen nem jo, de mar megszoktam. Szoval, megegyszer bocsi. Ja es amugy a helyesirasom, igy a suliba, pl magyar oran, korrect. Szoval magyarbol az osztalybol ömm szinte elso vagyok.:)

Nah igen, es mire fel kerded, hogy mit szoktak kerdezni tolem az az osztalytarsaim. Marmint a gepekel kapcsolatban ?

Peyton ಇ 2008.01.26. 21:28:35

Hat, eleg sokmindent kerdeznek. Pl. hogy kell weboldalt kesziteni, akkor kulonbozo programokba kernek segitseget. Akkor mondjuk, hogy hogy kell valami kicsomagolni....(ez most egy huje pelda volt, de volt olyan is aki ezt kerdezte)....Szoval ilyesmiket....Minden ami geppel kapcsolatos..:P Miert te haverjaid kb mikben szorulnak segitsegre ? :)
süti beállítások módosítása