Első bejegyzés

2007/07/03. - írta: Vitzus

Hállelúja.Belekezdtem.Megnyitottam ezt a blogot is. Nehéz szülés volt, de tényleg. Bonyolult. Nem kicsit, nagyon :P Tudom, ez már lejárt pojén.

Fogalmam sincs, hogy minek nyitottam megin egy blogot, hisz már így is elég sok hüyeséggel kell foglalkoznom a neten... De amiyen természetem van, valszeg azért, hogy nehogyénmár valamiből kimaradjak :D

Bár amíg nincs jobb dolgom, mint a netezés...

Vagyishát lenne, csak túl lusta vagyok mindenhez :( :D :D

Most az jutott eszembe, hogy formázzam ezt a szöveget, de perpill állatira nicns ekdvem hozzámeghát minek is?

1.Úgyse olvassa majd el senki a blogomat (ha mégis, kérem írjon egy kommentet :)

2.Szerintem nem élvezetesebb úgy olvasni, ha mégis, akkor szójjámá :D

Még csak negyed 11 hahaha. Nyolckor keltem :) Magamtól méghozzá, pedig kilenckor akartam.

 

Már nem tudom,mi ldesz velünk. a Cz.T-vel, és velem... Elmondtam valakinek valamit, aki ebből biztos rájött arra, hogy nekem a Cz.T. nagyon tetszik, és akinek ezt elmondtam, kiderült hogy járni akart vele, és a Cz.T. is vele, csak egypici ok miatt nem jártak. De a csaj nem lett mérges, nem nézett hüyének, nem volt semmi negatív utalása, semmi negtív megnyilvánulás. Sőt, beszélt róla. Én kérdeztem, ő válaszolt. 10 hónap alatt nem tudtam meg annyit róla, mint pár napja :D

Hjajj, tényleg, már majdnem 10 hónapja, szal egy iskolaéve tetszik... O.O

Nem szeretnék oyan fiúval járni, aki pl. csak egy kicsit teccik. És nem szeretném azt, hogy 2-3 havonta váltogatom a pasijaimat. Egyszóval várok az igazira. Ez amúgy nagyon nagyon fájdalmas, sokszor rossz. Barátnőm szerint én csinálom jól. Rebicikee hiányzol!

Mondták nekem, hogy vegyek részt kalandokban, élvezzem ki az életet iyen szempontból,. járjak fiúkkal, egyszóval kalandozzak. Megértem teljesen őket, ez lehetne nagyon jó tanács, de én ettől a kalandozástól egyszerűen nem lennék boldog, úgyhogy minek... Nem tenne boldoggá, nem lenne nekem jobb. Másnak igen, nekem nem.

Túlságosan romantikus típus vagyok, ez van. Ja, meg a másik gond, hogy a fiúkat általában barátként kezelem, mindegyiket, nem tudok flörtölni. Nagyon nem. Ez nekem nem megy. El vagyok keseredve, baxxa meg a jegesmedve :P
De talán majd a T...

Tegnap vele álmodtam, és oan yó volt, annyira valóságos. Valszeg egy másik dimenzióban meg is történt...

Címkék: blog pasi filózás
10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr83110614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áron(alul) 2007.07.03. 10:44:08

én elolvastam, csak így tovább :-)
ha irsz még akkor is elolvasom majd

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2007.07.03. 16:09:09

Egyébként jók a színek, illenek valahogy a nevedhez:) Sok sikert Cz. T.-hez;)

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2007.07.03. 18:06:08

Köszi szépen :))
Amúgy nem vagyok iyen rózsaszínkislány típus, akkor már inkább darkos \../

Bejja 2007.07.03. 21:08:06

Naon jó a blogod, írjál még! Fogom olvasni ;) és hajrá T. ügyben ;)
süti beállítások módosítása