2018.6.5.

2018/06/06. - írta: Vitzus

A napokban meglepően sok szeretetet kapok tőled :O 

Jó kis hétvége volt, palatinusozás, gyömrőzés, filmnézés, új tévé (minek, konzol), Esztergom, Párkány, várban eddig még sose, eső, knédli

Ma elmenekültem otthonról, még szerencse, hogy általában a délután nyugis. Vizsga letudva

Felvételiztetni, én, őt? Tényleg csak dísznek, meg aláírtam.

A doktori szeminárium jó volt, érdekes volt az előadás, jó a téma, szimpatikus a srác. Képet kaptam abból, milyennek kell egy ilyennek kinéznie. Elméletileg harmadéves a régi rendszerben, ez végzős, és még csak itt tart, ez is pozitív. Cukik ezek a bácsik, sok idős professzor, kellemes voilt a felvételi környezet

A legjobb az volt, hogy én is hozzá tudtam okosságot szólni, és bólogattak a véleményemre. 

Délutáni program a delimitatívumokról vitázás, meg-megemlítvén a perduratívumokat is, because why not. És közben sok-sok nevetés, ez volt a második legjobb, vagy a megosztott első hely. Ilyen atmoszférában tényleg jobb dolgozni.

Jó volt Reginával a randomösszefutás, nem igaz, hogy nem tudunk egy tervezettet összehozni már. Két teljesen különböző... 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr2714026212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása