Polska - 2014. április 24-27.

2014/05/31. - írta: Vitzus

A lengyelországi útról még nem firkantottam semmit, és jó lenne, ha mégiscsak maradna azért ennek is valami nyoma a blogban. Túlsok időm, kedvem nincs most firkálgatni, szóval megmutatok meg 20 képet, pár kommentárral. (Bár tudom, hogy így is hosszú lesz.)

 

Egy EU-s program keretében mentünk, ami a vállalkozásokról volt hivatott előadásokat adni nemzetközi fiataloknak, meg sportoltatni őket. grundtvig.png

 

Kedves finnes csoporttársam-barátnőm, Bori szervezésében vágtunk neki 8-an a hosszú útnak, kedves sofőrünkkel, Lacival. Hajnali 6-kor indultunk útnak, a koránkelés örömére meg is ittam egy teljes sört. Utána alig tudtam artikulálni.

poland20.jpg

Az út eleje gyorsnak tűnt, meglepődtem, milyen hamar átértünk Szlovákián IS, aztán Lengyelországban jött a végnélkülinek tűnő út, de végüls felkerültünk északra, Ostródába, Gdansk-tól nem messze.

Útközben volt lehetőségem integetni a jó öreg barátoknak, a Tátrának. Donovalyn ki is szálltunk egy kis alacsony-tátrai levegőt szívni. 

poland21.jpg

Mondhatni, hogy a kirándulás a sport és az előadások helyett a sportról és a kajálásról szólt. Az egész projektet az EU finanszírozta, így jó helyen háltunk, a Hotel Promenadaban. Csodás szobatársacskámmal, vezetéknévrokon Rékával: 

poland19.jpg

 

Kellett is az alvás, ugyanis az első nap rendesen megsportoltattak bennünket... Először az egyik Mazuri-tó körül rohangásztunk (büszke voltam magamra, nem sokaknak sikerült egyben lefutni a távot, én hősiesen körbefutottam), tornáztunk a homokos tóparton, elmentünk aquaparkba aztán meg az állami rendőr lövészpláyára éles fegyverekkel csimbummozni.

 

1506997_10203742886875277_8833247991757819658_n.jpg

Igen, az ott tényleg egy éles AK-47. Bár ezzel sajnos nem lőttünk, de lőttem például Mossberggel, amivel csak én találtam célba, nagyon büszke voltam magamra, annak ellenére is, hogy valószínűleg mák volt.

Az aquaparkban úszkáltunk, jacuzziztunk és szaunáztunk! :) 

Az evést pedig főleg nem hanyagoltuk el, rengeteget zabáltunk az egész út alatt, és csupa-csupa jókat ettünk. Köszi EU! A verseny egyértelmű győztese a vidéki vendéglő, az az a Restauracja Kresowa. Bárkinek nagyon melegen ajánlom őket, ha erre járna!!! 

Természetesen azért megnéztük a várost is, meg csopiképeket is készítettünk.

Nagyon jó volt kicsit kiszakadni a mindennapokból és ilyen sok új dolgot csinálni, meg ugye Lengyelországban lenni :) Ott van Kasia is, szóval természetesen a hazafelé úton megejtett krakkónézésből ő sem maradhatott ki ♥ 

kasia.jpg

 

Na ez most ennyi volt. 

 

 

 

A képek a sofőrünk FB oldaláról lettek szedve, jól fotóz, jól vezet, rendeljétek megfele. https://www.facebook.com/Lacibusz?fref=ts 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr496240845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása