2012. május 6./2

2012/05/06. - írta: Vitzus

 Amúgy tök zsíííííííír, hogy fél éve nem írtam ide semmit.... Egy hónap és érettségi, sálállálá. Szarok, mint a fene... Azért az elmúlt hétvége elég jó volt.. Péntek Forest Bass (ilyen dnbs nyomulás, előtte moslékborral, alatta moslékpálinkával, juhú), hajnalban jött hozzám a szlovén Avven aludni egyet két koncert közt, aztán BeltineFest BP-n, és állatijóvolt, aztán másnap meg Nightwish szintén BP-n... Hatalmas show, nagy extázis.. és végre, végre, egy rengeteg éve húzódó álmom beteljesült, találkoztam és beszéltem fél mondatokat Tuomas Holopainennel és van vele képem.. :)) A szlovének amúgy nagyon hiányoznak :) Tök jó lenne menni Metalcampre és jól megnézni őket... de a horvát Metalfest elég sok pénzt kivesz már a zsebemből.. hát meglátjuk :) De jelenleg boldog vagyok, bár igencsak kétséégbeesett és aggóódóóóós az érettségi miatt.. De csesszék meg, én ELTÉS LESZEK. PUNKTUM. És imádom BP-t, és már eltalálok bárhogyan bármivel keletitől a BTK-ig:P Tudom, pofonegyszerű, de BP analfabéta vagyok, bocs :)))) 

 

HijányzikazAvveeeeen :) :P Le kéne fogyjak laza 6 kilót...... XD Ez jó befejezés :) 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr944492268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karakozum 2012.05.17. 12:15:02

Hehe, te is voltál Nightwishen? :D
Én is, meg Epicán is rá 2 héttel...
Viszont Nova Rockra sajnos nem jutok ki idén. Pedig meg lett volna rá az esélyem, csak barátném annyit hezitált, hogy lecsúsztam róla...

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2012.05.18. 14:25:47

@Karakozum: Voltam bizony :) Epicára is mentem volna, ha kicsit több a 'kedvem', meg nem közeledik vészesen az érettségi :)

NovaRock neeem... horvát metalfest és metalcamp igeeen :D
süti beállítások módosítása