2011. augusztus 22.

2011/08/22. - írta: Vitzus

Hát, túl vagyunk a nyár nagy részén, azt mondom, semmi nem hiányzott belőle - bepótoltam rendesen azt, ami Németországban kimaradt - és mi több, már Németországra is teljesen máshogy gondolok vissza... Csak az utolsó 1-1,5 hónap volt igazán rossz, és akkor volt olyan érzésem, hogy az egész ország és az összes lakója szar... Viszont most, 1,5 hónap után visszagondolva, rengeteg szép élmény volt, sok vidám pillanat, az órákon ülni és röhögni, tantermet keresni, sok kedves emberrel találkoni, hazaféle az iskolából 1-1 sört megiszogatni, önellátónak lenni és hasonlók :):) Szinte már hiányzik :D Eldöntöttem, hogyha meglesz az érettségim, meglátogatom őket :))) 

 

Már csak 3 nap, és itt vannak a vizsgák... A szlovákot már Németben elkezdtem tanulgatni, el is felejtgettem, de a jegyzeteim még megvanogatnak, majd remélhetőleg lesz valami..: A magyar sem volt olyan sok, mint amilyen irdatlan mennyiségnek az elején tűnt - összeszedtem 20 rövid témába, és szerintem csütörtökig elmondható lesz, hogy biztosra tudom, a nyelvtani témákat, pedig most néztem át... Helyesírásból pont engem, a grammar nazit meg csak nem húznak már meg :P 

Egy, ami még érdekes lesz, az az infó, idén Turbo Pascalozott az osztály, viszont ők  sem értették, nem is tudtak belőle semmit, így segíteni sem tudnak... De majd meglátjuk mi lesz, amúgy jó infós vagyok, csak nem húznak meg, lol. Majd kérdeztetek bármi más témakörből.... :DDDD

 

A sok-sok nyári élményről koncertbeszámolók olvashatóak a másik blogomban, a www.koncertbeszamolok.blog.hu -n... Kivéve a nyári Ocean Soul talit, ami hatalmas volt, végre eljutottam így harmadik nekifutásra (azt hiszem) egy nagytalira, és... elmondhatatlanul jó volt :))) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr93171601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása