2011. február 16.

2011/02/16. - írta: Vitzus

 Két parti között a harmadikba esni. Ez történt a minap. Szobatársamnak gondjai akadtak a kapcsolatával és az iskolájában, így úgy döntött, inkább hazamegy. Pénteken eljött érte a barátja, és neki az ikertestvére, szombaton pedig egy meglepetés/búcsúbulit rendeztünk neki...

Szombaton mindenképp nagyot akartam bulizni, ugyanis aznap volt két másik nagy esemény is... az egyik a koszorúcska, a másik pedig a Dalriada lemezbemutató. Az elsőért nem vérzik annyira a szemem, nem vagyok egy nagy táncos, szépruhában-cipőben tipegős, de azért mégis csak elég nagy esemény ez az osztály életében. A Dalriada miatt igencsak szomorú voltam, főleg utólag verhetem a fejem a falba, hogy ki kellett hagynom... 21 számot játszottak, pár újat is, ott volt vagy 20 ismerős, hatalmas buli lehetett.

A bulink már úgy 7 óra körül készen volt, szépen kidekoráltuk a szobát, az általános iskolás korombeli farsangi bulijainkra emlékeztetett... 

A buli előtt: 

 

 

 

 

 A buli közben:

 

 

 

 

 

 

Másnap:

 

Hát hm, kell kommentálnom? Jó volt, az biztos.. Szerencse, hogy találtunk a Nettoban rendes pálinkát, és nem vodkától kellett öklendeznem... Összesen kilencen voltunk, jött még egy szlovák srác, aki szintén ösztöndíjjal van most kint Berlinben...

 

Szerintem ilyen este több már nemigazán lesz, de mindenképpen nagyon szépként fogok rá emlékezni. Az este folyamán Gábor felhívott telefonon, hogy belehallgathassak a Dalriada koncertbe... Hatalmas élmény volt, köszönöm neki. Mondjuk ezután elég nagy hülyeségeket is írtam szegény zenekar vendégkönyvébe, de majd csak elfelejtik :'D

 

Sajnálom, hogy Tete elment, ő volt itt a legjobb barátnőm, intelligens, aranyos, kedves, vidám lány, fog innen hiányozni eléggé.. Még rátesz a rossz dolgokra egy lapáttal, hogy Katka ezután rajtam fog lógni, de én neki aztán megtanítom, hogy nem vagyok a Google Translateje :) Egyetlen jó dolog, hogy így most egyedül vagyok a szobán, végeztem kisebb átalakításokat is...

 

 

 

Szóval most így élünk. Nagyobb asztal, nagyobb rakodótér, ágy áthelyezve a másikra, hogy ne kelljen az asztalt kerülgetnem. Majd jönnek a postitok is a finn szavakkkal :P:P

 

Az új Dalriada album amúgy zseniális, már nem bírom kivárni a napját, mikor a kezemben tarthatom. Szerintem az eddigi legjobb albumuk, olyan mennyi refrének vannak ott, meg kórusénekek, hogy agyam eldobom... Dallamos, folkos, nagyon magyar, nagyon érzelmes. Nem tudnak melléfogni. ♥ 

 

Jelenleg televagyok az iskolás projektekkel, mégiscsak maradtam WPPB-n (WP-kötelezően választandó tantárgy, PB - politische bildung - társadalomismeretszerű valamit). Rá is b_sztam, kaptunk egy jó kis feladatot, csoportokban kell az arab országok jelenlegi tüntetéseiről beszámolókat csinálni. De mindenkinek csak egy kis részletet, így még nehezebb lett. Az én kis tortaszeletem, a kormány reakciója az ellenzék tüntetéseire.. De végül meglett, egész könnyen ment, jobban féltem tőle.

 

A másik az angol, abból ismét beszámolót csinálunk, mikor nem, az újrahasznosítás a téma, és most jött egy olyan ötlet, hogy keressünk készítsünk egy saját filmet! Nekem ez valahogy nagyon megtetszett, és belementem! Még nem tudom mi lesz belőle, egypár ötlet, cselekmény, és két főszereplő van már, meg egy kis kompakt fényképezőgép... Na meg egy hetes határidő, kíváncsi vagyok mi lesz belőle, de most nagyon fellelkesültem, tehát szeretném megcsinálni *-*

 

WP-DSP (Darstellendes Spiel, vagyis drámakör vagy mi), pedig mondhatni kidobott a tanárnő, mivel hogy második félév van, és sok diák van, aki szeretne bekerülni, és hogy úgy látja, én nem nagyon érdeklődök a DSP felé... Mert hogy párszor nem mentem... Ennek annyi az oka (oké, na, igen, lusta is vagyok), hogy a DSP egy duplaóra, és nekünk első félévben az első WPóra helyett mindig Förderdeutsch-unk volt (ilyen kisegítő német óra külföldieknek), így amikor beestünk DSP-re, sosem tudtuk, épp miről van szó. 

Mostmár viszont nincs Förderdeutsch, otthon is színjátszóztam, németül is jobban tudok, tehát szeretnék ott maradni... Na meg a másik két lehetőség elég durva... Ekonómia vagy pedagógia... na tudják mikor.. x) Így mondtam a tanárnőnek, hogy maradni szeretnék, azt mondta maradhatok, majd meglátja, hogy viselkedek. Aztán mostmár a Kasiat is ki akarja rúgni, mert hogy nem tud jól lengyelül, és hogy pedagógián (amit lengyel tanárnő tanít) biztos jobb lenne neki. Hát elég nagy picsa, mit mondjak :) Tolerancia meg türelem az nuku :DD De én bent vagyok, és megmutatom nekik, hogy ott a helyem! :P 

 

 

Finnemmel (Niko) elkezdtünk kitalálni egy új nyelvet, egyelőre neve nincsen, csak munkacíme, ami Language 207, mivel február 7-én raktuk le az alapokat... A felépítése valahol a finn és a magyar között van, és van egy csomó új, gyönyörű csicsás karakterünk és hangunk! :) Kíváncsi vagyok nagyon, mi lesz belőle... Egyszercsak kaptam egy ötletet, hogy Nikoval csinálhatnánk egy közös nyelvet... Amikor ezt elmondtam neki, rácsodálkozott, és mondta, hogy wow, mindigis akart valakivel egy saját nyelvet, de eddig mindenki hülyének nézte érte... :) Hát, akkor azt hiszem, egymásra találtunk :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr552665644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása