Hazaút, egyebek...

2010/12/27. - írta: Vitzus

 Ezt is leírom, nem mert túl sok kedvem van az íráshoz, hanem hogy megmaradjon az utókornak...

Mivel nem akartunk Prágában 7 órát várakozni, így a Németországból történő hazaútra kerestünk új alternatívát... Berlin-Varsó-Pozsony. 

Én közbe találtam egymagamnak még jobb lehetőséget, a MALÉV-val közvetlen Berlin-Budapest járat, már akkor itthon lettem volna Komáromban, amikor a többiek még repülnek. Csakhogy a Malév valamiért az összes kora délután repülő Berlin-Budapest (vagyis minden nap) átrakták késő estére... 10-kor megérkezni Budapestre meg azért nem előnyös... Így maradtam a lengyeleknél.

Tél, havas, jeges leszállópályák, befagyott szárnyak, s hasonlók okozták a "vesztünket". A Berlini járatunkra a boarding fél órával később törtét meg, és amikor már ültünk a repülőn, még úgy háromnegyed órát várnunk kellett, köröztünk a reptéren a repülővel, nem bírtunk felszállni... Aztán végre felszálltunk, megérkeztünk... Én meg szembesültem azzal, hogy bizony bussiness classen, azaz első osztályon utazok! Gondolom ez annak volt köszönhető, hogy nekem először a budapesti járatra vették a jegyeket, s később módosították, és lehet akkor már csak  :ide volt jegy.. Hát nem bántam... :P Kb. a seggem kinyalták, mindenféle tengeri herkentyűkkel kínáltak, tehát pár óráig hercegnő voltam.. :D

Mivel ennyit totojázott ez a repülő, már ki lehet találni, mi történt... Lekéstük a következő járatunkat, amivel már hazaértünk volna... Méghozzá pár perccel! Így indult a rohangálás a varsói reptéren, hogy most velünk mi lesz... Két lehetőséget ajánlottak fel... Vagy Varsó-Prága, Prága-Pozsony (igen, egy útból már megint kettő lesz), vagy Varsó-Bécs és onnan busz... Mivel a többiek meglátták bennem A Vezetőt,és Az Intézkedőt, jól magamra is hagytak, hadd intézzem... Én meg a nagy idegességben csak annyit fogtam fel, hogy a másik lehetőségbe busz van, és nem, én busszal ugyan nem utazok...  Pedig ha elképzelek magam előtt egy Európa-térképet, és megnézem a két város elhelyezkedését... Na igen, késő bánat ebgondolat... 

Így felszálltunk fél órával később a Varsó-Prága járatra, ahol ismét bussiness classen utaztam, tehát nem volt ez a kis utazás annyira rossz... A prágai reptéren a két járat közt 3 óra várakozás várt ránk, amit azért túl lehet élni, lélekben erre felkészülve indultunk oda... Telt az idő, mi várakoztunk, neteztünk, igyekeztünk magunkat lefoglalni... Eljött a 16:35 óra, a boarding time, mi ülünk a kapunál... A gépünkről még semmi információ... Enyhe nyugtalanság... Eljött a 17:00, a felszállási idő, a gépünkről még mindig semmi idő...

17:30-kor már nem bírtunk tovább a helyünkön ülni, elindultunk keresni egy információs pultot - jobban mondva Tete és Vlado elindultak, de amit találtak az zárva volt.. Így maradt a várakozás. Közben már többen is csatlakoztak hozzánk, akik erre a gépre vártak, és elég szép kis beszélgetőtársaság alakult ott ki. Volt egy úr, aki 15 év USA után jött haza, börtönben is volt, és most kitoloncolták, volt egy másik, aki röplabdameccseken bíró és így körbejárja az egész világot... Ezután együtt vártunk, ami egy kicsit segített... Mi újra elindultunk információra vadászni, ahol szembejött velünk egy harmadik úr, aki már egy rövid ideig a beszélgetőtársaságunk része volt, és megismert, és mondta, hogy olyan hírt kapott, hogy 19:30-kor megy a gépünk...

Nekem a mobilom közben szépen lemerült, így kerestem egy konnektort, persze olyan helyen volt, ahol semmiféle ülőalkalmatosság nincs a közelben se - így megvárakoztatott-utas-jogaimmal élve leültem szépen a földre, és úgy töltöttem a mobilomat x)) És közben számoltam a perceket... Eközben interneten is volt már információ, ott már ki volt írva, hogy indulási idő 19:30. Lassan az induló járatoknál is ki volt írva az új kapunk (eggyel arrébb az eredetitől), meg hogy ,,Go to gate". Hát odamentem a kapuhoz, megkérdeztem a csajszit, hogy mikor lesz boarding time. Azt mondta, hogy úgy negyed, max fél óra múlva. Ebből persze 3/4 óra lett, mire ténylegesen feljutottunk a repülőre... A harmadik repülés is szép volt, ez már a Czech Airlinesszal, és nem a Polish-sal, de még mindig bussiness classen. És este, és felhőtlenül, tehát elég szép volt.

Tényleg, arról nem is áradoztam, hogy mennyire gyönyörű volt a felhők fölött repülni - szebb szerintem, mintha a Földet néztük volna Google Maps szerűen... Ez így olyan volt, mintha a mennyben jártunk volna :) És gyönyörűen sütött a nap... De a képek majd magukért beszélnek...

Na kérem... elmondhatom, hogy egy nap alatt 4 európai fővárosban voltam, azért ez sem semmi, ugye? :P Végülis 23:00 óra körül megérkeztünk a pozsonyi reptérre, és valami csoda folytán még a csomagjaink is megérkeztek, éjfélre pedig keresztapum jóvoltából haza is keveredtünk...

Remélem a visszaút nem lesz ennyire komplikált...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr792542023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása