Dalriada koncert Sopronban

2010/12/20. - írta: Vitzus

Ezt a koncertet szavakkal nem lehet leírni... Nagyon jól volt összerakva a setlist, kaptunk egy Dalriadaklasszikus, egy Aranyalbumos, meg egy Ígéretes blokkot... Nagyon jól szólt, mindenki elemében volt, a pogóban szerintem többen is meghaltak :D Nekem 3 másodperc kellett, hogy a földön legyek, így többet nem mentem vissza... Fényképezgettem, videózgattam, headbangeltem, meg táncoltam, mint egy nem normális... Laurával pedig csomószor összemosolyogtunk... Egy angyal az a lány, egyre jobb véleménnyel vagyok róla :))
Játszottak egy új számot, az Igazi Tüzet... Mondta Andris, hogy pont 10 éve, hogy ezen a színpadon álltak, Péterrel, akivel alapították ezt a zenekart, de hogy ő már azóta nem él...Az ő emlékére íródott ez a dal. Hihetetlenül szomorú, a legszomorúbb Dalriada dal, de emellett gyönyörű... szöveget is elég sok helyen lehet érteni... Mondta Laura, hogy igyekezett szépen artikulálni, hogy értsük... szépen sikerült neki :) Videó új számról nincs... a banda mondta, hogyha jót akarunk a zenekarnak, nem vesszük fel, mert ezek a ,,recsegős-ropogós Youtube videók" semmit sem érnek...
Koncert után a tömeg egy része szétszéledt, de a legtöbben ottmaradtak, szerencsére a bandából is... Mindenkivel lehetett beszélgetni, aranyosak, közvetlenek voltak, mint mindig... Közöskép mindenkivel levadászva...
Találkoztam újra azzal a felvidéki úrral, akivel Metalfesten, de a nevét még mindig nem sikerült megjegyeznem... Nagy káromra volt nála pálinka... 72% fokos mézes-valamilyenes, az ember azt hiszi, valami kis gyönge dolog, de pár korty után már kész voltam... Barna kérdésemre mondta, hogy a klip december végére, január elejére várható... Jó lenne...
Képek elkészültek, mi egész elégedettek voltunk Andival (ő kísért el a vasútállomástól a Hangárig, köszi neki, aztán végig együtt voltunk) és Petivel (vele meg együtt vonatoztunk oda majd vissza), és szépen lassan elindult a társaság a Hangárba... Akkor engem már kicsit vezetni kellett... :D Laura ment a társaság élén, vele dumáltunk ezt azt... valami betegségről, lázról, ilyenekről... Voltak érdekes témáink :D Megérkeztünk a Deep sörözőbe... ott előkerült Peti házipálinkája is, amiből már tényleg nem kellett volna innom... :) Dumálgattunk a tagokkal... nagyon aranyosak voltak... sajnos sok mindenre nem emlékszem... az interjúból sem lett semmi... Pedig Andris olvasta az ezzel kapcsolatos e-mailemet, és mondta, hogy keressem ezügyben Matyit, mert Pisti nagyon részeg... Mondassam csak ki vele, hogy "klarinét"... Ezt megtettem, ő annyit üzent vissza, hogy basszák meg... :)) Találkoztunk a menyasszonyával is, nagyon aranyosak. :)
A legszebb mondat a Deepből:
Mi a Tadeusszal pont azt terveztük, h kicsit beszélgetünk veled, hogy jobban megismerjünk... de nem lehet, mer te be vagy baszva!
Ezt így Andris mondta... Aki elkérte tőlem az interjú kérdéseit tartalmazó papírt, valamit meg is válaszolt belőle, kiröhögte a zárómondatomat, de a válaszokra nem nagyon emlékszem...
Összevissza fecsegtem... Tadeusz le is kamerázott, vagy fényképezett, mondván, hogy ezt majd elteszi emlékbe...
Időrendi sorrend nincs nagyon... Tudnék még ezt-azt írni, de szerintem nincs jelentősége... Imádom ezt a zenekart, mindenestül :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr552527889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása