2010.8.16.

2010/08/16. - írta: Vitzus

Ma végre ráleltem (igazából azért csak most, mert eddig lusta voltam rákeresni) azt a számot, amit úgy 4 éve Nightwish számként töltöttem le Limewireról, természetesen az első perctől szkeptikus voltam, hogy valóban Nightwish szám-e. De ettől függetlenül gyakran hallgattam, és rájöttem, hogy nem is kicsit jó. A szövegének 1-2 részét természetesen má fejből fújtam, és ma is előjött ez a szám, gondoltam rákeresek. Egy olasz metálbanda száma, meg is mutatom. Jóknak tűnnek, lehet rákeresek a bandára kicsit jobban :D 

Ma lett volna ilyen búcsúbuli szerű valamim, ami igazából nagyon nem annak indult, csak párszemélyes pia+pipapartynak, csak kineveztük búcsúbulinak. Csináltunk Facebookon alkalmazást, aztán kb. állt össze a banda, csak elvitte az egészet az eső. Fasza, most ahogy épp ezt írom, gyönyörűen kisütött a nap, de 11-től 4-ig jöttek sorra a záporok, úgymeg a fenének sincs kedve persze kimenni. Meg nincs is hova, hisz minden csupa víz. Kár, hogy ezt ennyit kell szervezni, mert végülis át raktuk holnapra, de jobb lenne, ha mindenki szépen csücsülne otthon a gépe előtt, és ha látjuk, hogy szép idő van, akkor mozdulnánk kifele ^^

Címkék: időjárás én buli
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr1002225946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása