2009. 6. 30.

2009/06/30. - írta: Vitzus

Szép napot:)

Annyi mindenről akarok most írni.

Ma volt a tanévzáró, befejeztem az ötödik gimnazista évemet is. Délig alhatok. Végre. Szabadság<3 Szerelem<3ú

Dobott a pasim... 18án... Nagyon szar... Vele akarok lenni most is... Nem akartam, hogy vége legyen. Két szép hónapot töltöttünk együtt, nagy szerelem (fellángolás) volt, s igyekszek a bánkódás helyett boldogan visszagondolni az együtt eltöltött időre. Csak nehéz lesz őt kiverni a fejemből. Amúgy állítása szerint az ok az, hogy már nem érzi azt, amit az elején... Ez van... Majd jön más:) 

Nyár.Koncert.Fesztiválok. Ez annyira összefügg:) Idén is lesz bőven jó.

Az A terv úgy szólt, hogy Rockmaraton, 2 napra, Korpiklaanit, Dalriadát megnézni főleg. Aztán egy ilyen isteni dolgot olvastam, jött a B terv - a külföldiek ingyenes hetijegyet kapnak a Rockmaratonra, így eléggé úgy tűnt, elmegyek 4-5 napra is, hisz csak a vonatot (az is 90%os kedvezménnyel persze), a kaját meg a szállást kell kifizetni, ami meg laza, és rengeteg bandát látok, stb, stb.

Aztán jött az osztályfőnököm egy visszautasíthatatlan ajánlattal - egy nyári kéthetes angolképzés, mely nyelvvizsga letételével záródik (nemzetközileg elfogadott, City&Guilds)

És mindezt ingyen. A suliban 3-an kaptunk összesen ilyet, a lényeg persze, hogy párszáz euró helyett INGYEN!

A gond ugye az - könnyen kitalálható, hogy egyidőben van a Rockmaratonnal... (RM: 6-12, a képzés 6-17.. Vagy valahogy így:))

Mivel már egyszer csináltam ilyet, úgy lesz a dolog megoldva, hogy 8-án, csütörtökön amikor a Korpiklaani fellép, az órák után felülünk egy pécsi vonatra, a koncert úgyis csak 23:20-kor kezdődik, tehát simán odaérünk. Aztán hajnalban meg jövök haza, max kicsit elkések.

Na ugye a gond az, hogy akkor a Dalriadát nem látom - igen, egy hazai banda, s nem az egyetlen koncertjük az országban, de tessék elképzelni, hogy ez a banda egy éve menekül előlem (2008 májusában a Felvidéki Magyar Szigetes fellépésüket mondták vissza, 2009.6.28-án a soproni ingyenest, 2009 augusztus valahányadikán pedig a szintén felvidéki, kéméndi fellépés is vissza lett mondva, pedig ezekre le volt zsírozva, hogy megyek... tehát mostmár nagyon kell őket látni).

A másik banda, akiket - az eddigiek alapján - egyáltalán nem láttam volna, s ezt sajnáltam volna, a Depresszió.

Így ugye jött az ötlet, hogy akkor elmegyünk egy másik fesztiválra is. Nézegettem a fesztiválokat, mikor van Dalriada, mikor van Depresszió, s lehetőleg nem a nyáriegyetem napjai közül valamelyik hétköznapi napon van megtartva. Nézegettem Voltot, Hegyalját, ezután tudatosan kezdtem a párhuzamokat keresni Dalriada és a Depresszió fesztkoncertjei között. Na és mit találtam? : )

Balaton Music Wave... :) !<3 A Dalriada és a Depresszió is fellép, méghozzá egy napon! Ezenkívül fellép az Epica is... Az ő koncertjeiket nemigazán kerestem, szeretem a bandát, de csak úgy 4-5 számot hallottam tőlük, bár azok hatalmasak - ennek ellenére sosem votam nagy fan. De nem is ez a lényeg. Tehát megláttam, hogy ők is fellépnék... És egy napon a Dalriadával, Depivel... Ekkor jött részemről az aggódás, hogy ugye mivel több színpad van, tuti fedésben vannak. DE NEM!!:D Majd elképedtem, amikor megláttam a kezdések időpontját, nem hittem el, hogy ez igaz. Mégis szerencsém lett. Nemnormálisan örültem az ingyenes Rockmaratonnak, hogy végre történik velem valami igazi jó, erre jön a tanfolyam, aminek nagyon örülök, de emiatt nem lesz többnapos fesztiválozás... S akkor jött, hogy menjek másik fesztiválra, amibe természetesen belemegyek. S egy nap - egy szombati nap, tehát suli nincs, se aznap, se másnap, tehát tökéletes, három nagyon nagyon jó bandát látok egymás után... Hihetetlen.

Tehát akkor nézzük is ezt a koncertdolgot:

2009.6.13-án elkezdődött, Kárpátia, Komárom

2009.7.8-án Korpiklaani, Pécs, Rockmaraton (előtte esetleg egykis Blind Myself, Ossian, utána esetleg egy kis Up The Irons)

2009.7.11-én

20:20-21:30 Nagyszínpad - Depresszió

22:00-23:20 Nagyszínpad - Epica

00:00-01:00 Rockszínpad - Dalriada

 

2009.8.1-én Tankcsapda, Komárom (Előtte Aurora)

 

Jól hangzik, nem? Még mindig nem hiszem el a Balaton Music Wave-s estét Zánkán, olyan két magyar banda, akik hatalmas jók, és nagyon vágytam egy koncertjükre, Dalriadára régóta, Depresszióra meg azóta, amikor a 2008as SZIN-en élőben láttam őket a Within Temptation előtt - a vicc az, hogy teljesen ismeretlenül. Megfogott a koncert, azóta hallgatom őket, s kutatom a koncertdátumokat, mindkét D-bandánál. Erre tessék, egy este! Na és még az Epica is!!! *_*

Csak mostmár jöjjön össze =) Na meg bírjuk energiával, bár nekem nyilasként simán menni fog:) 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr711217549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása