2009.03.01.

2009/03/01. - írta: Vitzus

Jéé:) Március elseje van. Már két hónap el is ment a 2009-ből. Na de ne halandzsázzunk - sok minden történt velem az elmúlt napokban.

Február 26-án (azthiszem) végre megkaptam a fogszabályzómat - a feltevésének egyes részei nagyon szenvedősek voltak, de mostmár túl vagyok rajta.

Még furcsa, hogy televan vassal a szám, de már úgy-ahogy kezdem megszokni.

Fájni nem nagyon fáj, igazából csak szúr meg bök, és kikezdi az ínyemet meg a számat, meg a nyelvemet, és fuj. Amit adtak viaszt, telenyomtam vele a számat, oda, ahova kell, és kicsit jobb. Ezekután, csak hogy ne érezzem magam jól, mikor szinte már megtehettem volna, tegnap, azaz 28-án... konkrétan már úgy fájt a torkom, hogy azt hittem meghalok. Be volt nagyon gyulladva, vagy fene tudja... Fájt a nyelés, minden alkalommal, amikor le kellett nyelni a nyálamat [jó, tudom, guszta], összerázkódtam a fájdalomtól. Aztán ma kúráltam is magam rendesen, most szinte elmondhatom, hogy JÓL érzem magam, kicsit bök a foxabi, de már megszoktam, és élek.

És milyen nap van ma, na milyen? :) Ma EGY ÉVE, hogy WoW-ozok... Emlékszem, amikor ide a blogomra írtam wowozásom első napjait, emlékszem, hogy szenvedtem a dolgok megtalálásával... Hű:)

Rákattantam újra a MySpacere, szerintem elég szép kis profilom lett,

http://www.myspace.com/wica93 címen meg szabad nézni!:) 

 

JAJ! KORPIKLAANI jön a ROCKMARATONRA, úúúgy el szeretnék menni!

És már csak egy hónap a Nightwishig (Április 4, Debrecen, Főnix Csarnok)

Címkék: zene game
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr68974130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása