2008.márc.20

2008/03/20. - írta: Vitzus

Ááá hihetetlen milyen lusta vagyok ide irni... :D Nem semmi,mi? :D:D
Pedig jó ide irni, tényleg...!
Ma is jó idő volt,mit mondjak, olyan,mint tegnap előtt. Hihetetlen. Valami potyogott az égből. Nem eső. De hogy nem hó, az is biztos, tiszta furi volt... és hogy szakadt jó pár percen át! Azátn ahogy jött, úgy ,hirtelen,el is ment.
Egész nap kb. a városban voltam,anyámmal vásárolgattunk, mentünk magyarországi komáromba, cipőt venni,de még nem hoztak új árut... -.- Aztán bementünk egy közértbe,ez nem olyan fontos. hazafelé vettünk egy pizzát, azt ebédeltem, aztán itthon elvoltam, játszottam. mentünk vissza,anyámnak vettünk kabátot,nekem nem,mert nem tetszett egy sem,de vettünk egy kalapot... xD Deh tök jó ám *-* Aztán mentünk még azért más boltokba is , kabátot hajkurászni,és az egyibken megláttunk egy tiszta jó pulcsit, és le volt árazva , szal kb nagyon olcsó volt,megvettük, tiszta jó:D Aztán vettünk kürtőskalácsot,akkor meg azt ettem:D


World of Warcraf-tal tök elvagyok, már 16os vagyok egy magyar szerveren, ahol bnőm, a Bea is játszik, és van petem, tök aranyos naagy barna maci:):)
Meg már guildban vagyok, keverednek a vélemények, de azért több jó van,mint rossz:):)
Főleg hogy ma, jaj az tegnap volt xD, egyik kedves guildtárstól kaptam 6 aranyat!:):)

Juj de jó megint szüneet,hááááhááá *.*

:D

Címkék: game random
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr32389972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása