2008.márc. 16.

2008/03/16. - írta: Vitzus

Tennap voltam március 15-i ünnepségen, egész tűrhető volt... Ott állt mellettem 3 koreai srác, és nyomták a nem tom milyen idegennyelvű dumájukat,nem volt ám poénos a magyar nemzeti ünnep közepén xD
A végén a diszlövés meg betett,nem kicsit volt hangos... :D

Elhatároztam,hogy mosolyogni fogok, és próbálom árasztani magamból a jókedvet, a pozitiv engergiát!!:):)
És próbálom is betartani,mert ez valóban mindenkinek jó!!

De jó , most csak 3 nap suli, aztán megint egy szünet:P:P

Cini minis 4 eveeeeer xD
Nem tudom megállni, hogy ne inditsak kb, kéthavonta egy új oldalt,most is kezdtem egyet, Nightwish-sel foglalkozik, kiváncsi vagyok meddig tartunk ki... Tuti nem sokáig.. Személyes html-es oldalamat is néha szerkeszthetném,mert tök jó lenne...

Szerencse, hogy néha legalább ide a blogra befirkantok,remélem ez a jó szokásom nem múlik el,mert tényleg jó, jobban megmaradnak a dolgok, meg úgy jó hónapok múlva visszaolvasgatni a dolgokat:)

Magyar himnusz éneklése 4 ever!! *-*

Megint Pesten rendőr-polgár csata volt... Azt mondták, vmi koncertről jöttek haza az emberek,csaknem Kárpátia? Na majd valakitől megkérdem:)

NW meg 2009ig fog turnézni,addig se új album, sem M.o-i konci... Vagy igen?? Á,nem hiszem... :'(

Ma jó volt boltbamenet megázni xDXD



Mi van a macska fején?
Cirmos cica haj...
XD

Címkék: zene random
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr75383809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.03.20. 20:35:06

Juuuj, marcius 15. uneppseg volt am itt is. Bar igaz hogy eloszor a roman himnusz jatszodtak le (ami nekem szemely szerint egyaltalan nem tetszett) es csak utana a magyart na de mindegy. Jo volt, elmult.

Amugy sztem az tok jo dolog ha igy foglalkozol ilyen oldalakal. Pl mi a suliba most infon ezt tanuljuk, html keszites. Es anyira jo volt, mert jeleskedhettem mert amit mondott a tanarno mar mindet tudtam XD
Meg is dicsert ora vegen, hogy ugyes vagyok. Hat szerencsem volt, hogy en is csinaltam az extra.hu-n egy ilyen oldalt. Csak aztan meguntam es toroltem. Viszont most ujra kell keszitsunk egyet infora. XD Mar alig varom. Csak nem tudom mivel kapcsolatban kene. Nem tudsz adni esetleg par jo tanacsot ?
süti beállítások módosítása