2008.márc. 12.

2008/03/12. - írta: Vitzus

Igen érdekes időnk van ma... (az időjárásról általában akkor kezdenek el beszélgetni az emberek, ha nincs jobb téma, de én most nem azért irom:D) Reggel szakadt az eső, amikor mentem iskolába, és ofkorz sapi,kapucni,esernyő , hisz úgy az igazi :) Természetesen hozzá jó kis Nightwish-The Poet and the Pendulum , aminek a zenei világa kimondottan összeillett ezzel a reggel szakadó esőben a városban sietve rohanok filinggel :D
Aztán meg délután az ég egy része ragyogott,másik részét egy nagy szürke felhő takarta el -.-

Szegény én, ma milyen furi napom van,hisztis meg kedvetlen vagyok:(

Van egy osztálytársam, butább nálunk, és erre ügyet sem vetve hirdeti magát,próbál bandavezérkedni, és mindenkit lemond. Én természetesen nem birom, hisz nincs dolog,ami jobban zavarna az emberi butaságnál,de próbálok vele együtt élni, és még kedves is lenni. Ma volt földrajzunk, és a csajszi felhúzta a tanár agyát,és végre megkapta azt,ami neki járt. Igaz, a tanár kicsit többet mondott, mint amivel nem veszélyezteti az állását,de teljes mértékben igazat adtunk neki, és örülünk,hogy megtörtén.

Unatkozom.Nézem végig a Media Playeres médiatáromat,és hallgatom sorba a zenéket....
Meg elkezdtem olvasni a Švejk-et, eddig még jó is :D

ÚJRA NIGHTWISK KONCERTET AKAROOOK! De még jó soká lesz,meg az új album is, októberig turnéznak:(

Rájöttem,jó hülye voltam,amikor megnéztem a koncividiket,mert vannak emlékek,de már nem tudom megmondani,hogy mire emlékszem ,,élőből", meg mire a videókból :S:S

World of Wacraft-ot meg tolom rendesen,tényleg kezdek belejönni:)

Címkék: zene suli
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr71378122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.03.20. 20:19:43

Hm....en is szivesen elmennek egy NW koncertre O.O De orulok hogy igy 'rajtad keresztul' atelhetem en is egy ilyesmi koncertet XD
süti beállítások módosítása