2008.márc. 9. - Nightwish koncert

2008/03/09. - írta: Vitzus

Nah szóval igen, megvolt a Nightwish koncert,nagyon jó volt. BOcs hogy csak most másztam fel és most írom le. Na, itt van egy egész szép kis beszámoló.

szal sikeresen odaértünk kb. 3/4 6ra a cucc elé, és olyan szerencsés irányból jöttünk, hogy kielőztünk vagy 1500 embert. a kaput csak 3/4 7kor nyitotátk ki, szal cseppet már türelmetlenek vtunk, jegyeket mind a vagy 4000+ embernek külön lekezelték, mindenkit átnéztek,megmotoztak, tasimba belenéztek. 0,5 literes piámat kint kellett hagyni... -.- aztán anyámmal a taasikkal meg ruhatárral elkezdtünk faszozni,mondom  cseszek már rá mindenre, elkezdtem rohanni a szinpadhoz. úgy a 6. sorba futottam be, próbáltam a bal felére menni...:D:D tudtam h sokkal jobb lenne előbbre menni, de gondoltam egyedül nem, nézegettem az embereket. bejött mögém/mellém egy lány meg a tesója, ők is az előbbre menésről gondolkodtak,én meg betársultam hozzájuk., aztán kb. megtaláltuk a módját a dolgoknak.ott pár arccal nagyon elhülyültünk, aztán a Pain végre kezdett, a számokat amiket ismertem már,kicsit még élveztem is.jó gitárosuk vanD::D
kb 6 számot játszhattak,de tudták,hogy már angyon idegesek vagyunk meg türelmetlenek:D:D elmentek, jött a szinpadon a szerelés szétszedés,hurcolkodás, szekkuritisbácsira sikitás,tömeggyülekezés,a többiek együttes taszitása a jobb hely érrdekében... nagyon magas emberkék  álltak ott, igy mire végre elkezdődött valami, jöttek be sorra a tagok,először Jukka azt tudom, SEMMIT nem láttam belőle:(:(:'(hallottam hogy megy a sikitás,gondolom biztos valaki jön,de nem tudtam ki. vagy a dark chessttel vagy a BBB-vel kezdtek,nem tudom...

nah ez az, ahogy visszagondolok, alig emlékszem valamire.többször volt a konci,számok közben, hogy azt se tudtam éppen hogy mivan, nem figyeltem meg semmi, csak úgy ott voltam,valszeg kb. el lehettem varázsolva... :D azátn kicsit előrébb mentem, akkora ugrálások voltak, á az jó volt..aztán érzem,hogy löknek hátrafele, muszáj volt hátrébb mennem, 80 kilós fasz odajöttt,,, aztán pár perccel később látom, hogy haverjával ott ugrálnak,lökdösik egymást, egymásnak ugranak, és ezzel szórakoznak.mindenki nézett rájuk,meg lökték úgy őket vissza... ez volt a 3-4-5. sor körül. azátn eldöntöttem,hogy ez nekem nem kell

ráadásul mögöttem egy csaj lába elé le volt téve a táskája, szal ha hátra kellett volna lépni,akkor nem tudtam volna hova, és dőltem volna, egyszer majdnem sikerült is. hátrébb mentem,lehet akonci fele táján,ki tudja. asszem a saharát már onann néztem,. na ja, onnan már kicsit többet láttam. és nálunk először koncin, lejátszották a last of the wildset! a nemlétező ének kezdete előtt 8-9 mp-vel már nagyon türelmetlen voltam, hogy na lesz-e ének, de sajnos nem volt, bezzeg én végignyomtam finnül. ezt egy fiú a felénél észrevette, ő is dúdolta ott mellettem szöveg nélkül, szal hülyültünk..aztán végén kézrázás,aztán nehézkesen angolul elkezdi nekem magyarázni h kassáról,szlovákiából van. mondom én is. mondja mien érdekes:D:D aztánmár ott maradtam mellette, aztán jöttek be emberkék, hogy aranylemez meg minden,,,dij"átadás:):). aztán vmelyik szá,m után elmentek, mi persze követeltük őket vissza, aztán visszajöttek,gondoltam, hogy na ez már csak max 1 vagy két szám lesz... de azt hiszem, NÉGYET még lejátszottak! nemo-t, wishmastert, seven days-t (!!!!) és i wish i had an angelt! áá de jó volt
hullottak közben az égből minden jó dolgok, piros szalagok,van is, műhó->hab, meg ilyen papirfecnikXD... a pirotechnika egyenesen lenyűgöző volt,nagyon nagoyn szép, nem gondoltam, hogy ENNYIRE jó lesz, pörgő,feltörő lángok, minde minden minden... az utcsó négy számot Tuo már kigombolt inggel játszotta, normális esetben kb. sokkkos állapotba kerültem vna, akkor felfogni sem sikerült.
Tuo piros inget viselt, Anetten fekete fehér virágos ruha meg bakancs volt.. xd többiekére nem emlékszem... de mind nagyon jók voltak, sjanos összesen, amit láthattam a koncertből , az 15 perc volt max, pedig Tuo elélvezős fejeit de néztem volna... :D meg Anettenak olyan aranyos frizurája volt,két copf tehénpásztorlányos:D nekem tetszett...
7 days alatt egy kicsit )vagy melyiks zám volt az??????) a szlovák fiú a nyakába vett, kicsit fétem ámxd de legalább láttam valamit akkor:):):)
aztán a végén rámjött a sirás, de 3-4 perc után a könnyeim is elapadtak,pedig jó volt sirni
aztán imneteseket sikeresen megtaláltam,moeskot, gila zsuzst, tru shadowsot és még nem tudom kit láttam
aztán kellett menni haza,mert villamosok sem járnak örökre...
peeedig ha ott maradtam volnaaa:(:( közöskép aláirás,dumálás, Tuomaszemfelcsillanásnézés... :(
aztán bp-n ott aluttunk egy isminnél, 5:30ig aludtunk vagy 4:30ig? xD aztán indultunk a vonatra, hazaértünk 7e, utána elmentem suliba xD
és a két legjobb:
fél órát mutogattam nekik a szivecskét a kezeimből formázva, mikorra végre meglátták a meghajolás előtt és úgy a szemembe nézett,én meg az övébe, kb azt hittem ott esek össze
meg vittem nekik plüss ördögöt, a fiút megkértem, bedobta:)
aztán feltették a dobok elé:)

és TUOMAS KÚRVA JÓL NÉZ KI ÉLŐBEN! <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr25372237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása