Sítúra

2008/02/25. - írta: Vitzus

08.02.08.-08.02.14.

Mivel még úgysem írtam a sítúráról, és most írtam róla egy kommentben, gondoltam, azt ide berakom, és kiegészítem, hogy megmaradjon, és hogy lehessen olvasni:)
 
Szóval jó volt, egy hétig voltunk, az alattunk lévő osztállyal, kb. 40en, az alacsony tátrában. A szobák nagyon jók voltak, egy tök aranyos o.társnőmmel voltunk együtt egy négyágyasban :D
Én egyáltalán nem tudtam sielni, az egyik kezdő csoportba kerültem, mivel ilyenből kettő volt, több, mint a ,,felünk" nem tudott  sielni:)
5 napot sieltünk, az első nap feltapostunk oldalazva egy kis dombra , onnan ,,lelöktek" minket (nem löktek, csak utasitottak, hogy menjünk:) ) , meg az ekézésben megállást tanultunk, ami nekem minnél többet gyakoroltam, annál kevésbé ment.
Ez a nap nagyon rossz volt , szobán sírtam mint a hülye. gondoltam aznap hogy még egy utolsót lecsúszok, direk nagyon alacsonyra felmentem, és akkorát estem lent hogy egyik lecem lecsatolódott, másik meg az égberepült,mármint a lábammal :S :S

Második nap, a többiek már felmentek a kék pálya tetejéig, én nagyon nem mertem,mert első nap csak felnéztünk oda, és nem volt túl jó. Egy másik csajjal ott maradtunk gyakorolni, mert ő az előző nap vagy két órát nem volt ott. Hihetetlen milyen béna vagyok.
ott az osztályfőnökünkkel gyakoroltunk, aki nem hivatalos síoktató, de nagyon sokat segített, próbálta elmagyarázni, hogy hogy kell ekével kanyarodni ,,súlyt áthelyezni egyik lábra... stb", de ennek a megértése nem nagyon ment, nekem még annyira sem mint a másik csajnak. béna.
aztán kellett nekünk is menni fel a többiekhez, most már felvonóval, felvonózás ment, de a végén egy osztálytársam úgy szedett belőle ki XD Talán túr hamar szálltam ki, és lejtőn álltam meg.... :S
Ott fent íveket kellett gyakorolnunk, szerencsére nagyon kedves tanárunk volt, aki mindvégig nagyon türelmes meg minden jó volt, nagy szerencsénkre.
Ott úgy kellett menni, hogy egy-két ív után be kellett sorakozni a sorba, és ezeknél a ,,műveleteknél" tanultam meg, hogy hogy is van az a kanyarodás. Ezt megtanulni szavak után nem lehet, rá kell érezni.
Harmadik nap felmentünk a piros pálya feléig, ott megint féltem, de tényleg nem volt olyan szörnyű, talán nem is meredekebb nagyon a kéknél, szépen pályaszélességgel menve nem volt olyan szörnyű. A végén van egy nagyon jó meredek rész, ott általában mindenki gyorsit, és pont a felvonóhoz vezető sornál áll meg, először azt hiszem lassan mentem le, másodszor tiszta gyorsan, nagyon jó volt:)
Negyedik napon itt túlságosan begyorsultam, szép nagyot tanányáltam, fejem bumm a hóba, a felvonósok el sem hitték hogy nincs semmi bajom, de egyszerűen nem fájt semmim :)
De az marha jó nap volt:)
Ötödik nap azt hiszem akik akartak, felmentek a piros végéig és onnan jöttek le, én persze nem.
A hatodik volt az utolsó sielős nap , én akkor már nem nagyon sieltem, egy óra után éreztem hogy tök fáradt vagyok, kék pályán kanyarogva kezdtem érezni hogy egyre nehezebben megy, a két lábam helyén két vasrudat éreztem már kb... Szal az a nap olyan pihenős volt, ültünk a pálya szélén ahol le voltunk rakodva :D Nem sok mindenkinek volt kedve síelni már:)
Mondhatni azért megtanultam síelni.
A kaja nem volt a legjobb, bár nem volt minden olyan rossz, mint amilyennek első ránézésre tűnt:):)
Meg is maradt mondásként, amit én kezdtem, és hamar terjedt, első napi sieléskor:
,,ez a sielés olyan mint a tegnap esti káposztaleves, nem is olyan rossz, mint első ránézésre" :):)

A reggeli nagyon finom volt csodajó kiflijeik voltak:):)
Meg finom lekvár is, sztem pont olyan, mint amilyet mi itthon is szoktunk venni :)

Az ebéd volt nagyon rossz, azt sajnálták tőlünk. Csomagot adtak, amit kint a pályán szünetben ettünk meg, kenyér,vmi édesség, meg asszem 0,25ös vagy 0,3as kis üdítő. Ez az EBÉD kifáradt sielőknek, fasza...
Aztán úgy a 3. nap táján érkeztek ilyen pincérfiúk, kb velünk egy idősek, őket nézegettük általában xD
Meg sokszor kajálás után elcsúfítottuk szegény ételt, összekevertünk mindent, amit csak láttunk. Amikor jött érte a pincér, mondanom sem kell, elismerően nézett, meg röhögtek a másikkal XD

Egyik este kellett ilyen programokat csinálni, szobánként, a mi kettes szobánk, összeállt egy másik, fiú kettes szobával, és együtt csináltunk egy műsört. Egy történet volt, egy kedvenc ,cseppetsembeképzelt és egózós tanárunkról , az ő idézeteit felhasználva. Persze a legtöbb ötletet én adtam, amikor én nem szólaltam meg és nem vittem tovább a dolgot,akkor a többiek csak néztek, hogy na, mi? Persze, nélkülük nem lett olyan jó,mert nagyon jó ötleteket adott mindenki:) Osztálytársam  a Dávid, ő volt a főszereplő,ő  volt a másik fő forgatókönyvíró :)

Esténként meg a bárban voltunk, csocsó,zenegép,biliárd , volt minden jó:):) Aztán 9kor kihajtottak minket onnan :( Akkor a bár előtti szóófáákon szórakoztunk :):)

Szerintem igen jó volt, mindenki vissza akar menni:)
Szépen lebarnultunk, na jó annyira nem is, fájó sebekkel jöttünk haza, de megérte! :)

Címkék: utazás suli
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr73354202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.02.27. 17:37:27

Bocsi hogy tegnap nem irtam, de egesz keson ertem haza, nert volt vaalmi kreativitas vizsga a suliba es mna...Epp hogy csak feljotem hogy irjak a blogra. Aztan mar csak msn-eztem, nem volt kedvem mar semmihez.

Huuuh, ez komoly reszletes beszamolo volt XD De aztjelenti hogy akkor jolerezted magad, es ez a lenyeg. Szal orulok hogy midnen oke volt. Aztan meg anyira 'bena' nem lehettel, elvegre eloszor senki nem profi. :) Ugyhogy gratulalok hogy legeloszor mikor folvetted a sileceket nem 'torted ki a labad' :)))) Mert kb en legeloszor valami ilyesmit csianltam XD.
De mostmar nekem szerencsere egesz jol megy. A telen is voltunk egy helyezn sizni, es hat leestem a felvonorol XD De durva volt mert olyan tanyeros felvono volt, es a tobiek alig birtak kikerulni, mert en nem tudtam onan elmaszni XD Szal nagyon ego volt :))))

Azert nem irhatnak be ahianyzonak, mert ugye a csajszi nallam lesz, es en 'viselem gondjat'. Szal ez mosta sulinak olyan hogy helyettuk elszallasolom a lanyt, adok neki enni meg minden, ezert ok tartoznak vaalmivel. Szal valami ilyesmi. Igy nem irhatnak be. Meg tudod ha elkesek reggelente "veletlenul" akkor siman megmondhatom hogy "haat elnezest, de nem volt eleg idonk elkeszulni mindekettonknek" XD.

Hat meg ha igy felvideki cserediakot lehet akarnanak de ha joltudom 8. os vagy. Es az meg ugye altalanos. Igy, nem fogadnak, mert csak liciseket fogadnak, es csak Reformatus Wesselenyi Gimnaziumbol (ahova en is jarok). Szal csak ilyen testversulikkal sajna. :( Es azt se minden varosbol, mert pl uncsim Kecskemeti, es ugyszinten Refibe jar, es az mar visoznt nem testversuli :( Szal eleg bonyolult az egesz....

De amugy egyszer meg hozzam is eljohetnel :). Most komolyan, ha igy kivancsi vagy erdelyre meg minden....:)

A keselos fiu ? :))))) looool
Nem nagyon nezek hireket de halotam mar rolla ezt azt. Kemeny az a kiscsavo :))))


Aha, ugye milyen jo az a zene ? Engem is ugy valami megfogott benne. De igazad van, van benne valami zavaro, de igy a youtubon nem talaltam masat csak azt. Nekem mp3ba megvan a rendes 3 perces szam. :) Nagyon kiraly.

süti beállítások módosítása