2008.feb. 25.

2008/02/25. - írta: Vitzus

Ma Harry Potterrel álmodtam.... XD Igen érdekes volt, én voltam Ginny... XD XD És olyan szerelmi jelenetet lerendeztünk (navajon kivel)... Nem semmi xD De tiszta jó volt, komolyan. Ne tessék félreérteni, nem plátói szerelmem Harry,még csak nem is jön be mint pasi, élőben sem, filmben sem. De ez az álom igen jó volt...
Asszem Harry meghalt, aztán ott nyomattuk  a csöpögős dumát, h örökre szeretni foglak meg ilyesmi XD Aztán magával vitt engem vmi túlvilági izébe...

De marha fura, valaki más vagyok álmomban O.O
Aztán volt még sok hülyeség, vmi osztálykiránduláson voltunk vmi házban, ahol azon kaptam magam, hogy előbb este volt, most meg már hajnal-reggel, ergo nem aludtam semmit, és hivtak vmi 17. század-beli lovag szerű akárkik kifele, és voltak lovaik, de marha hosszúak *.* XD

Szal értelem..

Ma is voltam kint, az idő változatlanul csodaszép, ma már a vékony kabát sem kellett. Tiszta furcsa hogy pár napja télikabátban járkáltunk, most meg kabát nélkül hirtelen. Asszem vehetek magamnak tornacipőt :D ^^


Mah annyit szenvedtem a klán oldalával, hogy az már nem semmi, de mostmár legalább kb. megy, de még el leszek vele egy darabig az tuti.


Azon gondolkodtam, hogy jó lenne zeneiskolába beiratkozni. Régen alapsulin tanultam zongorázni,furulyázni (rendes hangszeren... XD) , meg az énekkar ugye kötelező volt....
Most kezdek rájönni, hogy hiányzik a zene, nem is kicsit nagyon. Egy ideig arra gondoltam, hogy énekre fogok járni, de ma valahogy jött, hogy jó lenne újra elkezdeni zongorázni, mert miért is ne. Csak a pénztárca bírja :/
Úgysincs délutánonként jobb elfoglaltságom, most legalább lesz:)

Lehet, hogy ez az, ami érdekel és még konyitok is valamit hozzá, a nyelvek, meg a zene?

A másodikat nem gondoltam, de egyszer egyik osztálytársam mondta, hogy ő egyszerűen nem hallja pl. hogy valaki hamisan énekli -e a dalt. Hát teljesen elképedtem, el sem hittem, hogy ilyen van, ennyire rossz hallású ember. Szegény, marha rossz lehet.
Meg egy másik osztálytársam, imád énekelni, csak szegénynek nagyon rossz hangja van...
Nem azt mondom, hogy én de szépen tisztán éneklek (mert azt azért nem! :D), de hallom, hogy szegénynek nem megy valami jól. Ez persze, csak akkor baj, hogyha együtt énekelünk és ott van mellettem, és képes félre vinni, és én is rosszul kezdek el énekelni, áách, ezt de utálom :@
Most meg eszembe jutott egy olyan, hogy többször is előfordult már, hogy énekeltünk többen csak úgy osztályban, pl. mobilból jövő zene mellett, mi voltunk a hangosabbak,és akkor pl. egy magasabb hangnál, senki sem tudta, vagy csak simán nem énekelte ki, én meg igen, aztán persze azt hiszem, hogy én voltam a rossz, a hamis, de énekeltem tovább az ,,én verziómat", és amikor a többiek számára  is egy barátságosabb rész jött, vagy nem hallható lett az oridzsi zene is, persze kiderül hogy én énekeltem jól. :D
hu, milyen kisregény-e :D

Címkék: tech zene filózás
Szólj hozzá!
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr8354101

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: christmas poems 2017.12.25. 03:10:51

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása