2008.jan 27. vasárnap

2008/01/27. - írta: Vitzus

Igen jó ám hogy a posztok címébe simán mindenhova beírtam, hogy 2007... XD
Ááá ne, ma tanulás (legalábbis suliba készülődés)... tegnap  simán csesztem rá...
Most sztem mek San Andreasozni, áá dejó :) tegnap megcsináltam egy tök nehéz missziót, már szinte semmi sem tud megállítani :P


21:10
Most megint itt vagyok,írok... Megfürödve, pizsiben, háhá:)

jaj nee , hnap matekdoga, és mivel rengeteget hiányoztam, a nagy részét nem értem... egy anyagot értek normálisan, amit a tanárnő elmagyarázott külön... hát nem tudom mi lesz... adott házira példákat gyakorolni, nem nagyon tudtam őket megoldani, valamelyiknél azt sem tudtam, merre induljak, pedig gondolkodtam felette sokat... hát nem tudom mi lesz...
mekkora vihar van már! tiszta félelmetes! O.O lenne holnap reggel ilyen, el sem mennék suliba:D:D

ma tök jó sokat san andreasoztam, már megvan a két legnehezebb misszió (OG Loc, Wrong side of the tracks - mindkettőt Big Smoke adja) , amiket sikeresen bepakoltak a játék elejére... Szóval mostmár megyek megyek, van "csajom", és lehet bandaháborúzni-területeket foglalni...
Na, ezt muszáj volt leírni:P

Na, kezdődik vmi 16os vígjáték. höh.

akarok NW koncira menniiiiiii ^^

Tuomas<3 Múltkor láttam egy M.o-i csaj meg Tuo közös kicsit összebújós fényképét, ááá de milyen féltékenység fogott el! XD Ezt nem gondoltam volna magamról! O.O komolyan:D deh érdekes volt, hogy amikor ránéztem aképre... ááh... nem is tudom.. :D

Címkék: zene game
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr24313296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.01.27. 12:50:48

Nah hello! öö most 15 eves vagyok. :) Es te ?
Amugy akkor latom, egesz jol ertesz te is a gepekhez. Ami nagyon ritka, hogy egy lany igy ertsen a gepekhez. Rolam is mar parszor felteteleztek (igy neten) hogy fiu vagyok. Sok fius jatekot jatszom. De ahogy latom, ebben is hasonlitunk, hisz te is San Andreasozol.:) En is sokat jatszodtam a tavaj, de mar meguntam. Most Counter-Strike-ozni szoktam. Nem tudom, hogy ismered-e ?! Egyebkent meg, sok mas ilyen fius jatekot jatszom ezeken kivul: pl. Fifa, kulonbozo strategia jatekok es ilyesmik.

Na amugy meg, jo tanulast mara :). En is kell matekezzek ma, ugyanis holnap felelek...remelem nem lesz nehez.

A sraccal kapcsolatban, ööö hat az igazat megvallva, tok igazad van. De nem tudom, mikor igy arrol van szo, hogy talalkozzak vmi sracal, mindig ugy "beijedek" egy kicsit. Nem tudom, hogy ez mitol van. Talan majd elmulik idovel. Talan....

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.01.27. 14:03:47

Hat alapvetoen igen, a cs-t es a qua quake-t egy kategoriaba sorolhatjuk. Bar az igazsag az, hogy a cs sokal jobb mint a quake. Szerintem ha a quake tetszett a cs megjoban fog. :) Huuh milyen "csajos" temaink vannak. :D Egyszer a gepek, egyszeer ezek a jatekok XD.

En egyebkent, hat romaniabol vagyok, pontosabban erdely. :) Nem vagyok magyarorszagi, de midnen nyari szunetben ott vagyok az uncsimnal, Kecskemeten.

Amugy hat, igen, jo kerdes, hogy meg kell-e nekem varnom azt hogy ezek a tinis dolgok alabbhagyjanak. A valaszt sajnos nem tudom. Nagyon szeretnem ha nem lenne ez igy. De ugy altalaba eleg szegyelos tipus vagyok. Vagyis igy a haverok elott nem, de az elott aki elott leginkabb nem kene, azelott vagyok a legjobban.

Nah de rolam, es a "pasis" dolgokrol mar volt szo eleget. Meselj, te hogy allsz ezekkel a dolgokal ? Esetleg van valaki a lathataron, akit szivesen "meghoditanal" ? :P

Es egyebkent, te merre laksz ?

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.01.28. 21:14:57

Jaja, sztem is tok jo hogy igy irunk...:D nekem is mar van ertelme legalabb felojek a blogra, lassam irtal e :P

Amugy nem kerdem meg :D Oke, teny hogy hulye vagyok :))) De nah...most epp ujra beszelunk...s olyan jo, es most nem keverek bele mas hulye csajt :D

Ahhh, en anyamat nem tudtam raveni hogy eljojjon velem....foleg hogy utalja az ijen "duborgos" zeneket....:( Meg hat budapest kicsit mesze van...ugyhogy...azthiszem ezt most kihagyom :( De igy koncertre amire nagyon szivesen elmennek, az a Tankcsapda...huuuh na azok aztan tudnak csinalni koncertet....:D

De midnen esetre, szurkolok neked hogy azzal a sraccal ha nem is lesz semi komoly, de beszelgesetek, es szorakozotok nagyoooon jol !!!!

Kepet nem szivesen tennek, tudod ha veletlenul ismerosom nezi a blogokat, ne ismerjen meg. Azert is irok mas neven. Amugy a rendes nevem Szabo Fruzsina. :) ööö de amugy ha majd esetleg kene kep, majd vaalhogy kuldok neked...vagy nem tudom :P En teged mar lattalak a blogodban...ary csajnak tunsz...es az igazsag az, hogy az is vagy. Es naon jo fej ;)

Amugy ikrek vagyok...Junius 19.
Es te ? :P

hilary · http://hilary.blog.hu 2008.01.29. 17:45:17

Igazad van! Tenyleg jobb addig amig nem egyut vannak azona bizonyos "kepen". De rakott o mar ki ugy tobb csajt, tudod, es altalaba mindig rakerdeztem. 3x kerdeztem ra hogy ki az (3 kulonbozo kepet rakott ki) egyszer az uncsija volt...(ami tenyleg igaz, mert aztan rajotem hogy ismerem a csajt) azutan, siznten egy magyarorszagi uncsijat, es harmadjara, ami szinten nagon elszomoritott, egy "nagyon jo baratnojet". Akkor felmerult bennek a kerdes, hogy tenyleg van e "fiu-lany" baratsag ?!.....A valaszt meg midnig nem kaptam meg. De, allitolag azzal a csajjal "nem volt semmi", mert ugy poenbol mondtam neki hogy miert nem jon osze vele, ha egyszer ilyen jol egyeznek. Mire azt mondta hogy "nem csal meg engem". De ez is csak poen volt. Mert nemtudom lehet emlitettem mar, hogy "ferj es feleseg" vunk. Szal de ugy hulyesegbol...marhultunk mi is egy kicsit.
Na szoval kb igy van, nem tudom mit gondoljak. Tegnap en ramentem es irtam neki, jolo eldumaltunk. Ma ugygondoltam hogy en nem megyek ra. Majd ramjon ha akar valamit...:)


Huu na akkor tenyleg nem vagytok messze Budapestol. En egy kicsit nagyon messze vagyok tolle. Szoval ugy kb 7-8 ora ut autoval...azthiszem. De anyumat nemhiszem akarmivel probalnam, nem tudnam ravenni hogy eljojjon velem. :( Amugy mi a kedvenc szamod a NW-tol ? Mar ha van olyan...:P Nekem tolluk nagyon tetszik az Amaranth es az Eva. Az Eva-t azt szoktam hallgatni mikor ilyen sozmorubb hangulatban vagyok...:) Szeretem.

Es amugy, ott a suliba T.-n kivul esetleg nincs mas aki tetszene neked, es konyebb lene elerni, mint a magyarorszagi sracot ? Hmm...biztos hogy van...kell hogy legyen :D

Öööömmm, majd kuldok kepet, de ha gondolod, itt is megnezhetsz "fruzs-yy.hi5.com
Itt van tobb kep rolla. Ugy kb 46 XD. De van ami mar nagyon regi....:) Csak lusta voltam leszedni.

Na most megyek angol haazit irni. Kell irjak egy fogalmazast holnapra mert lesz +Angolom. Mar varom nagyon.

Amugy olyan hogy kedvenc film ? Olyanod van-e ?
süti beállítások módosítása