2010.11.11.

2010/11/11. - írta: Vitzus

Basszus... Vasárnapról hétfőre aludtam úgy 3 és fél órát... Hétfőn zombi voltam, elmentem 4-kor aludni, felkeltettek, hogy megyünk repjegyet venni. 6-ra értünk haza, mert bevásárolni is akkor kellett. Oké, az idegösszeroppanás határán lefeküdtem 8-kor aludni... Fél 10-ig folyton jöttek az emberek... végre elaludtam.. fél 11-kor felébredtem (azt álmodtam, hogy nem hagynak aludni x) )... Fél 1-kor aludtam újra el...

Na akkor eldöntöttem, hogy én fel nem kelek fél 7-kor suliba, mert az kialvatlanságra megint csak 6 óra... Ágyban maradtam...9-kor jön a Karge, ordibál velem stb... El akar küldeni... Ottmaradok.. 10-kor megin jön, majd megöl, fenyeget... De egyig aludtam.. és megérdemeltem >.<

 

Így visszaemlékezve annyira szar volt az egész, sajnálom magam, abban az állapotban tényleg nem tudtam már mást csinálni, csak bőgni... Most egy darabig minden este citromfű-tea+cetirizin (allergiagyógyszer, de nyugtat, tehát azért) párossal fogok aludni menni... Remélem szobatársjányom éjfél előtt lekapcsolja a laptopot, legalábbis a világítását, mert én ilyen fénynél sem tudok nagyon elaludni :(( 

 

Ma van a projekthét negyedik napja... Néztük a Zongoristát, egész jó film... Csak nem értem, hogy a zsidókról miért csinál a fél világ filmet... mintha csak ez az egy tragédia történt volna a világon és semmi más... Maga a film, filmileg egész jó, a zenék nagyon tetszettek. Ezután jött a nap jobb része, a főzés és evés! *_*

Valami lengyel-spanyol tipikus ételt csináltunk, mármint a két nemzetet belekeverve, palacsintákat lengyel módra megtöltve spanyol, vagy mexikói, vagy tudom is én már milyen töltelékkel... Finom szószos darálthusi, avokádókrém, fokhagymás krém, ezeregyféle zöldség, tortillák... Enyhén jó volt... :P

 

Tegnap nem hittem a szememnek... Nyertem egy (újabb) adag Metalfest Open Air Fan Pack-et! Jelentkeztem egy online, Facebookos nyereményjátékra, lájkolnom és terjesztenem meg reklámoznom kellett az oldalukat, és kisorsoltak...

Én még 50 euróért vettem az enyémet, már 65-ért árusítják, úgyhogy én is szépen személytől függően eladom 55-60 euróért... Van egy Metalfestem ingyen... Vagyis nem ingyen, mert ott van még a vonat, szállás, kaja... De ez azért akkor sem rossz... Egy ekkora értéket csak úgy ,megnyerni... :D Mondjuk nem is volt szerintem túl sok szabályos nevezés a játékra... :P:P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr532441482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása