2010.8.15

2010/08/15. - írta: Vitzus

Lassan vége a nyárnak... Megjártam a Rockmaraton fesztivált egy napra, ahol láttam a Dalriadát, Ensiferumot, Nightquestet, Morpheust, Kryptos, ez utóbbi egy igen jó indiai thrash metál banda, akit érdekel a stílus, keressen rá. Igazán jó volt a fesztivál, bár nem főleg a koncertek miatt... Dalriadán elölről nagyon összemosódva lehetett a dolgokat hallani, Ensiferumon sem volt a legjobb a hangzás, a közönség összetételéből adódóan nem volt kellemes, a setlist szar volt (se Lai Lai Hei, se Ahti, se One More Magic Potion. Token of Time, Ahti, Twilight Tavern legalább volt^^). Amit legjobban élveztem, a Nightquest koncertje, volt is bennem kis C2H5OH, és amúgyis, imádom a Nightwisht, és olyan NW nótákat szedtek elő, amit az eredeti banda sose játszana élőben, de nagyon nagyon jó volt! :) A másik legélvezetesebb a rockdiszkó volt, aholis hajnali 4:10-ig mulattam... össze is gabalyodtunk egy sráccal, de semmi komoly... Meg punkokkal pogóztam punkzenére stb... =) Na meg a fesztiválon aláírattam a brazilomnak (Gabriel) a brazil zászlaját Ensiferummal meg Dalriadáékkal. Ez utóbbit mostmár négyszer láttam, juppííí :) 

 

Ami a nyaram legmozzanatosabb dolga lesz, és még 10,5 hónapomat megváltoztatja az az, hogy EGY HÉT MÚLVA UTAZOK NÉMETORSZÁGBA ÉS EGY ÉVIG HAZA SEM JÖVÖK. Talán karácsonyra igen. Szóval megpályáztam ilyen szociális ösztöndíjat, és meg is kaptam, így egy évig ingyen fogok kint Németországban gimnáziumban tanulni. Németülbeszélés, koleszban lakás, önellátás, stb. Csak azt sajnálom, hogy koncertek kimaradnak, ott tuti nem engednek ki a koleszból...  
Lássuk csak mi lesz 2010 ősz-télen

Korpiklaani+Eluveitie

Epica

Sabaton, Alestorm

Finntroll

Ensiferum+Equilibrium

És Komáromban is Moby Dick, Magor, és még ezer egy jó banda... :) Na de ez van, van még pár évem koncertezni! :P Viszont anyám mondta, hogy majd Németországban veszünk nekem egy jóminőségű sátrat, aztán 2011 nyarán megyek, ahova akarok!  :P Remélem jó lesz a felhozatal meg lesz pénzem, és akkor megyek is!! :D Rockmaratonra egy hétre... Már persze ha lesz kivel ^^ De miért ne lenne? Végülis Metalfesten is csak úgy 20+ ismerősöm volt :D

 

Szóval Németország. Koffer már bepakolva, max 20 kiló. Most 18 körül van. Remélem 1x sem kell megemelnem. Repülővel megyek Prágába, itt átszállok és repülök tovább Berlinbe. Innen gondolom vonattal Neuzelle-ba, ami a német-lengyel határon található, Brandenburg tartományban, Berlin, Brandenburg, Cottbus meg Eisenhüttenstadt közt... :D A suli honlapján az van írva, hogy kilencediktől már 3 idegen nyelvet lehet tanulni... Remélem ezt ki is tudom használni, és akkor tanulok angolul, spanyolul, oroszul... Emellett ugye megtanulok németül, és szlovákul is, mivel lesz u.abban a suliban két másik lány is Szlovákiából.. :) Remélem a koleszos wifi jó lesz, mehetne egész a szobáig... Lehet gyakrabban is fogok jelentkezni posztokkal, és beszámolok rendesen majd... :) Amúgy a szoba igenrohadtul jó lesz, 1 és 2ágyas szobák vannak és álltólag mindhez külön van fürdőszoba! Tök luxus!!! *.*

De, igen, kicsit félek, de igazából úgy vagyok vele, enni kapok, fedél lesz a fejem fölött, tehát nagy baj nem történhet. Az első hónapban majd elmutogatnak nekem mindent, aztán majd csak belejövök... :D

 

Btw nyelvek, megnéztem egy finn filmet, a Mies vailla menneisyyttä -t (tuti rosszul írtam le és igen, illene utána néznem de semmi kedvem), azaz a Múlt nélküli embert... Először csak azért terveztem megnézni, mert hű, finn, nézzük meg, és végül maga, mint film is tetszett! :D Finn hanggal, angol felirattal néztem. Emellett már szinte kezdek hozzászokni a finn beszédhez^^ Amúgy én mondom emberek, nincs annál jobb szórakozás, mint fogsz egy finnt, mikrofont, ő mondat veled finn nyelvtörőket, te vele magyarokat és röhögtök egymáson. Bár igazából csak dicsérni volt okunk egymást... Mégis van valami nyelvrokonság? ^^

 

Tegnap voltam Budapesten, találkoztam Emesével és Gáborral és jó volt. A legjobb volt, hogy kb. egyikünk se tudta, mihez merre kell menni, de végülis mindenhova eltaláltunk. Pestezés, metrózás, csavargás, kilométereket járás, metró a föld fölött, Hősök tere, Városliget, na meg cseppetsemlátnihogySzigetvan - nézd, ott a harmincadik Iron Maiden pólós ember! :D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr152223955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása