2009.7.7.

2009/07/07. - írta: Vitzus

Annyi minden van a fejemben, muszáj leírnom.

A nyáriegyetem nagyon jó, már most, két nap után ézem, hogy sok mindent tanultam és tágul a fejem!:P Az upper intermediate csoportba kerültem, a legfelsőbe. 4-en vagyunk, tanárnő aranyos, jóóó!:) 

El sem tudom hinni, holnap utazok, és látom a Korpiklaanit... Csak nézem a koncertvideókat és közben el sem hiszem, hogy én is ekkorát fogok bulizni!:P

Más koncert előtt már totál izgatott  lennék, most vhogy nehéz realizálni, hogy igen, holnap én is Korpiklaaaaaaaaaanira bulizok majd... Ááá.. :P Nagyon jó lesz, csak ne essen... Amint végzek suliban, megyek is át!:P

Kilenctől Korpiklaani dedikál, 23:20-tól pedig a konceeeeeeert... Meg kellett vna tanulnom finnül autogrammot kérni.. Bár! Még nem késő... ^^ Hopp, jó, hogy eszembe jutott.

Rockmaratonnak vége, hazajövök, 11-én ismét fesztivál, este 8tól, vagy akár már 5től, másnap hajnali 2ig koncertezés.. hoppáá... Depressziónak örülök a Korpiklaani után legjobban, annyira jó lesz őket újra hallani, és mostmár úgy, hogy ismerem is a bandát...Annnnnyira jók a számaik<3

Ma még sokat kell gondolkozni milyen ruhát akarok vinni, mi hogy lesz, stb... hm...

na meg milyen táska... már ha vmilyen egyáltalán... ááá*_* Csak aztán vigyázzak, bár remélem lesz pogó, csak ne legyen túlzottnagy bajom, még egy Balaton Music Wavet ki kell bírnom...Nem kevesebb mint 5 bandán át xD Na meg a komáromi Tankcsapda koncertet... fél Komárom kint lesz tuti:P:P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr591232055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása