Within Temptation kocnert 2008.09.29. - SZIN - megemlékezés

2008/10/10. - írta: Vitzus

Hát, a 2008as nyár legszebb óráinak rövid leírása következik. A koncert után 1,5 nappal írtam, eynhén felindult állapotban. Remélem élményt okoz az olvasása. A WT fanoknak biztosan.

Annyit kell tudni, h Kitti bnőmmel voltam ott:)

 

ááh itt vagyok:D tegnap aludtam:D:D:D juj látom hosszú lesz nagyon a beszámoló, sry, legközelebb könyvet adatok ki. x'D

hát ez kibeb@szottul hihetetlenül felfoghatatlanul nemnormálisan jó volt *.* (L) (L) ez a koncert nem jó volt, ez TÖKÉLETES volt...
wt előtt szinpadon depresszió volt, rendesen kipogóztam magam. vége leett, hívom Kittit h hol az istenben is van, jöjjön ide hozzám, kint vagyok a tömegből. odajön nagy-nagy ölelkezés meg mindenm, aztán mondom na húzás befele:D
első próbálkozásra harmadik sor, aztán előttünk-mellettünk 30as ittas csávó mondja menjünk csak... szépen beállunk 2. sorba. Kittivel már hüledezünk h szentistenbazmeg WT második sor:D:D ^^
hozzák be az angyalokat,húzzák fel a vásznat, olvadok mint fagyi a napon h de szép *,* intro...intro...intro...
aztán kezdődik... elindul valami zene, mindenki sikit, azt sem tudom mi az... a sokk,az sok... aztán már hallom, h Jillian *.* mondom úamindenit:D fiúk nyomatják, én meg magamban h Sharon bazze mutasd már magad :lol:
és be is jön és elkezd énekelni azon az angyali hangján *.* (L)
első gondolatom, h NW Anettes göncökben van... :D fekete fűző, piros olyan izés szoknya, meg vmi bakancs:D
aztán Give my heart give my soul... asszem berepül az első plüss a szinpadra... Kittivel összenézünk, hogy hozhattunk volna mi is...
harmadik szám alatt már lazán mindketten első sorban vagyunk... megfogtam a korlátot aztán belökdösődtem,aztán szoritottama  helyet Kittinek is.. addigra már vagy 40 fotót csinált:D
Angelsnél, valamelyik résznél amikor mondja h Angels, mutogat a közönségre végig *.*
Hand of sorrow - első versszak - első sikitva éneklős részem :D
az hihetetlen h  Sharonnal hányszor votl szemkontaktus, ott voltunk a bal szélén, ott megállt, biztatott csápolni (XD), mosolygott ránk, meg minden... Kittivel mutogattuk neki a kezünkből formált szivecskéket (NW-n bevállt,itt miért ne:D), mosolygott, több másodpercet,édes volt.
fiúk is megálltak felénk:)
szekuritisbácsik is rohadtcukik voltak, volt náluk sok vizesüveg, odaszóltam, h kaphatnék-e egy kortyot. mondták, h ja. aztán ivott Kitti is, aztán a vizet ránk hagyták... kicsit később meg már vagy 2 decit felhajtottam,amikor láttam h tényleg a milyenk...
aztán mesélte h jó volt m.o-n meg minden, és akkor Memories *.*
ott meg én sirtam majdnem, de előttem vittek ki egy részeg palit a tömegből, úgyhogy sirógörcsnek annyi xD
our s. hournál úgy énekeltem h a partfürdő másik fele is hallotta kb xD
mother earth - ez aaa legeslegeslegkedvencebb számom, amikor elkezdődött, akkor olyan fellegekben,másikdimenzióban járós filingem volt áách *.*
dobtak be pengetőt, de leesett a kordon meg a szinpad közéé... de szekuritisbácsiék keresték.
Ice Queen - ez se volt kutya *,* elején a baglyok megirigyeltke vna minket az tuti... a végén meg már szinte bőgve sikitottam, énekeltem, dallam, hangmagasság semmi nem votl meg,de bele adtam apait,anyait úgy "énekeltem" -sikitottam mint egy 5.1es
és vége... Kittivel egymásra voltunk borulva :D (párszoooor xD)
aztán jöttek oda csoporttársai, velük dumáltunk, tök jó volt:)
gondolkoztunk h ne menjünk-e el, szerencsére nem mentünk *.*
egyszer csak látom h tömeg a kordonnál kitti mutogatja h nézdmá!:D
ott volt Stephen meg  a Ruud *,*
a dobossal van kéépünk:D Kittinek aláírása:D
aztán olvadunk h te jó ég ... egymást is lefotózzuk...
megint nagy tömeg... nem emléxem semmire csak h rohanunk oda és látok egy Sharont... hatalmas tömeg,tülekedés. mondtam vmit sharonnak h imádmo a hangját meg nem tom, Kitti szerint meg is öleltem, hát lehet, nem emléxem *,* bár nem tom lehet h csak arra gondol h a fényképezősdinél úgy féligmegöleltem átkaroltam,de neki elhiszem:D:D
és akkor közöskéép *,*  hát,nem volt semmmi, én, mint földihalandó meg a wt angyalka...
Kittivel ki voltunk kb. készülve :D
nah igne szegény kicsit összerezzent, mikor megszólalt mögötte a hangfal Oo :?
azátn Quimbyre kicsit táncikálunk meg minden, asszem utána volt, h gyerek bökdös, és mutat a szekuritisbácsi felé. kérdem h tőlem akar valamit? gyerek bólogat. futok oda szekuritishez, nyújt nekem egy pengetőt... valszeg az volt,amit felkapart a földről... kérdezem h WT? bólogatnagybölcsen. örömömben átölelem *,* XD
rohanok oda Kittihez, nyújtom remegő kezem h nézd b+ pengetőőőőő *,* na ez volt a tetőpont *,* és nekünk *,* szekuritis kiszúra h nagyon szeretjük őket meg h nagyon buliztunk... koncert után kérdezte amikor odamentünk hozzá, h mi kéne, ha nem lenne olyan irigy.. kérdezi Kitti h irigy-e.. mondja h nem.. kérdezzük h  Sharon ki jön-e, van -e rá esély... szerinte nem volt...

aztán Kittékkel hajnali négyig bandáztunk *,* setlistet összeírtuk, talán ugy volt... :D meg énekelgettünk,akkor még volt hangom...
aztán elment.. még mindig nincs O.o örülök, hogy tudok beszélni :D
viccetmeséltünk ökörködtünk,nagyonjóvolt:D
aztán elmentek, én is mentem...
5-6 körül már utaztunk, délre értem haza. fél egykor mentem aludni, este 9 körül megébredtem wc-t látogatni, visszalaudtma, ma 9ig aludtam:D

hiiiihetetlen jó volt *.*
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr79707188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása