2010.9.26.

2010/09/26. - írta: Vitzus

Mit is mondhatnék, ez a hétvége igazán mozgalmas!

A sulihét ismét nagyon hamar elfutott, pár dolgozattal, pár feleléssel, de nem volt nehéz. Matekból kaptam egy adag olimpia-példát... elég vicces.. itt olyan könnyű az anyag, hogy megírok egy hibátlan tesztet, ezért a tanárnő azt hiheti, hogy mekkora egy nagy matekos vagyok, pedig... hát nem :D

Pénteken jött egy spontán kérdés, hogy elmegyek-e diszkóba, Gubenba... Én meg igent mondtam. Nem tudom sajnáljam-e, vagy örüljek-e... Rossz kimondottan nem volt, de jó se, unatkoztam, na meg 5 euró volt a belépő és minden nagyon drága volt... De azért elvoltam, csak mostmár valóban megtapasztaltam, hogy ez nem nekem való hely.

 

Aztán tegnap, szombaton, eljött a "nagy nap", és mentünk BERLIN-be!!! Az út nem is tartott sokáig (a kolis kisbusszal mentünk), és mindenképpen megérte! Először megnéztük a Berlini Fal maradványait, egy hosszabb soron meg van hagyva, és tele van turistákkal a környéke... Van vagy 3 méter magas és gyönyörű festmények (sokszor provokatív, meg irónikus is) vannak rajta.

Aztán elmentünk, megnéztük a teret, ahol van a Német Dóm, a Francia Dóm, és a Konzerthaus is van. Nem szebb város, mint Budapest, viszont tágasabb, sok helyen több a hely az épületek közt. Aztán gyorsan végigszáguldottunk a Friedrichstraßen, Unter den Lindenen, és eljutottuk a híresneves Brandenburgi kapuhoz, ahol épp valami verseny volt, így alatta nem tudtunk átmenni, csak mellette. Így eljutottunk a Parlamenthez, ami jó, nagy, szép, de a budapesti a tornyaival számomra szebb. :)

Ezután vissza a Friedrichstraßera, itt szabadiprogram. Elmentem, megkajáltam a McDonaldsban (mert annak volt még elviselhető ára), és találkoztam Zitusommal, ami nagyon durva, mert otthon az ország két másik felén lakunk, itt meg egy városban voltunk... jó volt magyar emberrel találkozni és magyarul beszélni... megszólalás előtt mindig elkezdtem a fejemben a mondandómat leforítani, aztán rájöttem, hogy nem kell, mert magyarral beszélek :D 

Aztán tovább a Potsdamer Platz-ra. Na az egy durva hely, ilyen USA nagyváros feeling, főleg éjjelenként. Tele van mindenféle boltokkal, plázával, mozival, színházzal, kaszinóval, hotellel és kicsit futurisztikus. Itt plázáztunk úgy két órát, és én, az anti-shopping girl, megtaláltam végre a nekem való boltot (a rockboltok mellett): Colloseum! (nem elírás) Csupa nagyon aranyos, szines, állatos cucc, de nem giccses, és az ára számomra is megfizethető.

Miután kivásároltuk magunkat, színházba mentünk, ahol megnéztük a Blue Man Group előadását, ami valami frenetikus volt!!! Nem lehet leírni, hogy mi van benne, színház, koncert, zene, kabaré egyben! 2 óra szünetnélküli valóban felhőtlen szórakozás, hatalmas röhögések, csodálkozás, nézelődés, produkcióba bevonás... Hatalmas volt.

Azt hiszem, még vissza fogok menni :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr672323843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása