Komáromi Napok 2009 - élménybeszámoló

2009/05/05. - írta: Vitzus

Komáromi Napok egy 10 napos rendezvény észak és délkomáromban, mindenféle koncertek, programok, vásár... Itt egy kis élménybeszámoló a züllésemről:D

Csütörtökön még suli volt, viszont a nap jól zárult, Hooligans koncert.. Azt hittem róluk, hogy valami szar nyálpop rockutánzat banda, de tök jót szórakoztunk, számok is jók, találtunk két korombeli csajszit, akikkel pogóztunk... Aztán maradtunk a monostoriban csellengtünk kajáltunk elvoltunk, éjfélre értünk haza.
Pénteken lejött barátom Komáromba, vele voltunk déltől, jártuk a várost úgyszint, három órától folyamatosan egyre nőtt a társaságunk, amikor a Borok Utcáján kóstoltunk, már heten voltunk, így amikorra odajutottunk, hogy üveggel is veszünk , a két üvegből 2 deci jutott / fő.... Nem rúgtam be, anniyt nem ittam, de nagyon jó hangulatom volt / Valami noname banda koncertjén akik játszották a Kör közepén állok-ot, picit hangosan énekeltem és ugráltam a kordonnál, ahol senki nem állt az első sorban.... haverokkal... /
Aztán bemültünk egy helyre, ott megismerkedtünk pár arccal, csavarogtunk, parkban ültünk, tüzijáték volt, bár akkor a vasútállomásról jöttem már haza... Úgy 11re értem haza péntek.
Szombat... Hmm... A K.Napok kb. legjobban várt eseménye - Showder Klub! Somogyi meg Trabarna jött, iszonyat vicces volt, imádtam, első sorból... Igaz romáék gyerekei mögöttem húzogatták a hajamat stb... MEg eléggé rövid is volt :(
Utána kijöttek, dumáltunk velük, van közös képem meg aláírásom is, tök jó arcok^^
Utána Kerecsen nevű banda koncertjén voltunk kicsit, aztán elmentünk a térre, ahol úgy 1500 ember nyomorgott, Demjén bácsi koncertjén, akkor már nem ittunk sokat :P
Demjén végét megvártuk, téren hangosan énekeltük a számait, stb...
11 körül értem haza^^
Vasárnap... Már azt hittük, nem nagyon lesz program, boldogan emlékeztünk vissza Komáromi Napok csavargós időszakaira, stb... De aztán úgy alakult a dolog, hogy haverral még ma is kimegyünk... Este 7től 10ig kint is voltunk, elmentünk Monostori Erődbe, zenél valami Blues Company, meg amúgyis elleszünk...
Hát az a ,,valami Blues Company" akkora bulit csinált, hogy hűű... Imádtam... azóta is mindenem fáj, annnyit pogóztam, mint még soha, meggyúrt kicsit pár acélbetétes, meg volt pillanat, amikor éreztem, hogy nem érzem a lábam alatt a talajt, nem álltam, csak ketten ahogy nekemjöttek, egy pillanatra megtartottak a levegőben - ilyen, és ehhez hasonló élményeim vannak... A zene meg tök állat, röhögtem a poénokkal teli szövegeken:P
Így alakult a hétvége, soha nem csavarogtam még ennyit egyhuzamban, meg költöttem pénzt törökmézre és hasonlókra^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicus.blog.hu/api/trackback/id/tr791104938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása